zondag 6 februari 2011

Onze kandidatenlijst 11

1. A.J.M. van Kesteren (m), Groningen
2. K. Wolthof (v), Siddeburen
3. M.W.H. Jansen (m), Groningen
4. J. Kolthof (m), Groningen
5. D. Ram (m), Groningen
6. R. Mast (m), Onnen
7. T.J. Gaasbeek (m), Leek
8. H. Linnenkoper (m), Veendam
9. G.M. Hebing (m), Grootegast
10. H.J. Geel (m), Groningen
11. S.J.S. Buikema (m), Siddeburen
12. R.H.F. van der Vliet (m), Groningen
13. R.P. Kuiper (m), Oude Pekela
14. M.G.S. Rajcomar (v), Den Haag
15. H. Mulder (m), Haren (Gr)

8 opmerkingen:

  1. DEn Haag? Dat licht toch niet in Groningen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is er een relatie tussen de pvv, de meeuw (op deze site) en de adelaar van het Derde Rijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje zoeken op het internet leerde mij dat mijn bovenstaande reactie in 2008 al een "hot" item was. Ik ben mij waarschijnlijk meer in de politiek gaan interesseren. Helaas moet ik constateren dat de pvv de afgelopen twee jaren dezelfde uitstraling heeft weten vast te houden met hun verkiezingsprogramma en hun vertegenwoordigers. Jammer dat de PVV op deze manier geen bijdrage gaat leveren aan een sterker Groningen en/of Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel een grote mond hebben over de PVV (vergelijking meeuw/adelaar?) maar wel lekker anoniem commentaar geven. Tjonge jonge, held.
    Nee, lekker het linkse beleid vasthouden. Pappen en nat houden. Bang voor confrontaties en alles met de mantel der liefde bedekken! Weet u wel wat dat kost? Als we daar nou eens vanaf stappen blijft er genoeg geld over voor ons sociale stelsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie bood mij de gelegenheid om anoniem te blijven Rene A.?
    De vraag over de meeuw en de adelaar kwam pas in mij op na het bekijken van huis aan huis verspreide folder en de daarin genoemde website. Na het plaatsen van deze vraag ben ik mij meer gaan verdiepen in de pvv. Het was erg interessant. Dank voor de folder.

    Het internet biedt een enorme hoeveelheid informatie over de pvv. (Ook erg veel anoniem van zowel pro- als anti-pvv. Hierbij kwam ik ook de discussie over de meeuw tegen in 2008.) Streep het positieve en negatieve over uw partij tegen elkaar weg, vergelijk het positieve en negatieve met andere "opvallende" partijen of bewegingen die de wereldgeschiedenis rijk is en het resultaat waartoe dit heeft geleid. Wordt het dan beter voor de bevolking van Nederland?
    Ik zie mijzelf niet als links of rechts, maar als iemand die uit geboden informatie een bewuste keuze maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word echt zat van dat gezeik tegen de pvv!
    Deze partij word neergezet als een soort Hitler partij! terwijl het de Islam is die voorschrijft dat Joden zweinen zijn en vernietigd moeten worden! ( lijkt mij dus meer overeenkomend met Hitler dan Wilders! )

    Ik vind het jammer dat de pvv een imago heeft van een racistische partij. Oke, er zullen zeker wel wat extremistische aanhangers zijn. maarja daar heb je in de moslim wereld ook wel wat van....

    Feit is wel dat de criminaliteit in nederland gepleegt door de "nieuwe nederlanders" behoorlijk is gestegen.

    Dit moet worden aangepakt! en ik vind het vreemd dat dit meteen als racisme word weggezet!

    BeantwoordenVerwijderen